Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

Κλέλια Ρένεση: Μιλάει για πρώτη φορά για τη φημολογούμενη σχέση της με τον Manu Chao

Για τη σχέση της με τους άντρες και τα χρήματα μίλησε η Κλέλια Ρένεση. «Το οικονομικό μου το έχω λύσει χάρη στα δυο μου πόδια, δεν έχω ανάγκη κανένα πλούσιο άνδρα. Αν έκανα έναν πλούσιο γάμο με κάποιον μόνο για τα λεφτά του, με κάποιον που δεν τον αγαπάω και δεν τον σέβομαι ουσιαστικά θα έλυνα μεν πολλά προβλήματα οικονομικής φύσεως, αλλά μετά θα έδενα μια πέτρα στο λαιμό μου και θα πηδούσα από τον 6ο όροφο. Αυτό για μένα είναι θέμα εσωτερικής αξιοπρέπειας και η δική μου εμπειρία λέει ότι οι κροίσοι και οι ισχυροί επιχειρηματίες είναι άνθρωποι που δεν έχουν μάθει να μοιράζονται. Η κορυφή, ξέρεις, έχει μόνο μια καρέκλα και δεν έχουν την διάθεση να την μοιραστούν με κανέναν. Εγώ θέλω πιο ταπεινά πράγματα από την ζωή μου, θέλω περισσότερο ησυχία. Ψάχνω εκεί που υπάρχει χρυσός κι ας μην φαίνεται», απάντησε η ίδια στην αγορά.

-Ωστόσο, σε ενόχλησαν τα πρωτοσέλιδα του φθινοπώρου που μιλούσαν για εσένα και τον ManuChao; Πού βρίσκεται η αλήθεια και πού το ψέμα;


«Είμαι ένας άνθρωπος που δεν έχει επαφή με δημοσιογράφους, δεν έχω πάρει ποτέ στη ζωή μου τηλέφωνο για να επιβεβαιώσω ή να διαψεύσω κάτι. Αυτό το παιχνίδι της δημοσιότητας είναι κάτι έξω από μένα και δεν θέλω να το παίξω. Το αν μοιράζομαι ή όχι την ζωή μου με κάποιον δεν αφορά και κανέναν. Δεν θα μπω στη διαδικασία ούτε να επιβεβαιώσω ούτε να επιβεβαιωθώ μέσα από την προσωπική μου ζωή. Ούτως ή άλλως οι σχέσεις που κάνω είναι περίεργες και ελεύθερες, δεν θέλω να με προσδιορίζουν ως άνθρωπο και δεν θέλω να εγκλωβίζομαι. Νιώθω ότι αυτό που έχω να δώσω στο κοινό είναι πιο δυνατό από ένα κουτσομπολιό του λεπτού. Όλα αυτά είναι αστεία, με προσπερνούν και δεν με αγγίζουν. Προτιμώ να λύσω ένα σταυρόλεξο από τα να διαβάσω ένα δημοσίευμα για τα άπλυτα του καθενός. Η κλειδαρότρυπα στη ζωή του άλλου είναι τεράστια παγίδα».

-Φοβάσαι ότι θα κληθείς να απαντήσεις σε πιπεράτες ερωτήσεις όταν βρεθείς καλεσμένη σε μια ζωντανή εκπομπή;

«Προσέχω πολύ που θα πάω καλεσμένη, δεν θα πάω δηλαδή σε έναν άνθρωπο που ξέρω ότι θα ασχοληθεί με τα αυτά τα πράγματα. Μου έχει τύχει στο παρελθόν να πάω σε εκπομπή και να επιμείνουν σε ερωτήσεις για την προσωπική μου ζωή».

http://www.freegossip.gr/index.php/site/article/193916/klelia-renesh-milaei-gia-prwth-fora-gia-th-fhmologoymenh-sxesh-ths-me-ton-Manu-Chao

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...