Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

Πηνελόπη Αναστασοπούλου:«Πίστευα ότι δεν μπορώ να κάνω παιδί»

Τον 7ο μήνα της εγκυμοσύνης της διανύει η γνωστή ηθοποιός Πηνελόπη Αναστασοπούλου. Όπως έχει η ίδια αποκαλύψει περιμένει κοριτσάκι  και θα φέρει το όνομα  Λυδία.
Μιλώντας σήμερα στο «Πρωινό» με τον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά, η ηθοποιός παραδέχτηκε ότι υπήρξε μια περίοδος που είχε αγχωθεί, πιστεύοντας ότι δεν μπορεί να μείνει έγκυος:
«Οι δημοσιογράφοι έχουν ένα κακό συνήθειο να ρωτούν μια γυναίκα μετά τα 30κάτι, πότε θα παντρευτεί και θα κάνει παιδιά. Αυτό κατά τη γνώμη μου είναι λίγο εγκληματικό γιατί μια γυναίκα μπορεί να μην μπορεί να κάνει παιδιά. Εγώ μπορούσα τελικά, αλλά είχα την αίσθηση ότι δυσκολευόμουνα, γιατί το είχα καιρό στο μυαλό και δεν μου προέκυπτε όσο σύντομα ήθελα εγώ να μου συμβεί. Και κάθε φορά που με ρωτούσαν με αγχώνανε. Και ένιωθα ότι “μήπως έχει αργήσει; Γιατί με ρωτάνε; Μήπως εγώ τελικά είμαι λίγο πιο ιδιαίτερη απ΄ όσο θα έπρεπε;”»
Σε ερώτηση αν έχει παντρευτεί με τον Φώτη Μπερνάντο, τον σύντροφό της, απάντησε : «Αυτό είναι προσωπικό. Το έχω πει πολλές φορές, να μην γίνομαι γραφική. Αυτό αφορά μόνο εμένα και τον Φώτη. Κανέναν άλλον!». Οπως είπε, ο Μπερνάντο της κάνει κοπλιμέντα ενώ οι απόψεις για το μέγεθος της κοιλιάς της διίστανται: " Αλλοι λένε ότι είναι μικρή και άλλοι μεγάλη". 
Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου , η οποία πρωταγωνιστεί ταυτόχρονα σε καθημερινό σίριαλ («Συμμαθητές») και θέατρο παρότι είναι 7 μηνών  ανάφερε ότι αν κάποια στιγμή νιώσει ότι δεν περνάει καλά και νοιώθει άβολα, θα σταματήσει. "Δεν νομίζω να πάω μέχρι τον ένατο μήνα. Κανονικά αυτό δεν επιτρέπεται. Τα τακούνια καμιά φορά επιτρέπονται. Δεν πειράζει να τα βάλεις για μια ώρα και να πας μια βόλτα", είπε χαρακτηριστικά.



Πηγή: http://www.mothersblog.gr/news/item/32254-pinelopi-anastosopoyloupisteva-oti-den-boro-na-meino-egkyos#ixzz3sz6598P4

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...