Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Το δράμα της Άβας Γαλανοπούλου – Ξέσπασε σε δάκρυα σε εκπομπή



Ένα απίστευτο ξέσπασμα είχε η Άβα Γαλανοπούλου, η οποία με δυσκολία κατάφερε να συγκρατήσει την ψυχραιμία της, ξεσπώντας σε δάκρυα σε πρωινή τηλεοπτική εκπομπή.
Η ηθοποιός μίλησε για πρώτη φορά με λεπτομέρειες, για τον πρώην σύντροφο που της έκλεψε όλα τα λεφτά τα οποία με τόσο κόπο είχε μαζέψει όλα αυτά τα χρόνια:
«Δεν ήθελα να βγω να μιλήσω αλλά νομίζω ότι τώρα ήρθε η ώρα και δράττομαι της ευκαιρίας. Οι εξελίξεις ήταν ραγδαίες στην ζωή μου. Θα μιλήσω και θα πω αλήθειες γιατί ζω μια κόλαση παιδιά. Κάποια στιγμή πριν χρόνια, συνδέθηκα ερωτικά με κάποιον άνθρωπο, ο οποίος στην πορεία απεδείχθη κάτι διαφορετικό. Ήταν λογιστής στο επάγγελμα εκτός από επιχειρηματίας, στην πορεία έμαθα ότι ήταν και παντρεμένος με δυο παιδιά. Όταν το έμαθα μου είπε πως ο γάμος ήταν νεκρός και να κάνω λίγη υπομονή».

Ωστόσο δεν έμειναν στην κοινή συμβίωση αλλά έκαναν μαζί και εταιρία:
«Το 2011 μετά την οξεία περιτονίτιδα που έπαθα, βγήκα από το νοσοκομείο μετά από 20 μέρες και έμαθα ότι στο τσακ την γλύτωσα και ζούσα. Ζήτησα λοιπόν τα λεφτά μου πίσω, τα οποία τα είχε ΟΛΑ αυτός ο άνθρωπος, επειδή θα έκανε επενδύσεις που θα μου επέφεραν κάποια κέρδη. Άρχισα επιμόνως να τα ζητάω γιατί ήθελα να τα διαθέσω όπως εγώ νόμιζα. Είναι πολύ σκληρό να δουλεύεις τόσα χρόνια. Δεν θέλω να συγκινηθώ στον αέρα ούτε μου αρέσει η μιζέρια γι΄αυτό και τόσα χρόνια δεν έβγαινα να τα πω».
Τελικά δυο χρόνια μετά, αποφάσισε να τα διεκδικήσει νομικά:
«Το 2013 πήγα σε δικηγόρο για να πάρω τα λεφτά μου πίσω τα οποία ζητούσα από το 2011. Παιδεύτηκα πολύ να πάω σε δικηγόρο γιατί αυτόν τον άνθρωπο τον ερωτεύτηκα και δεν το παίρνω πίσω και ζήσαμε μαζί. Δεν μπορούσα να το πιστέψω ότι δεν με ερωτεύτηκε και πως όλα έγιναν βάσει σχεδίου. Φυσικά έκανα μήνυση εγώ αφού προσπαθήσαμε με τον δικηγόρο για ένα χρόνο και κάτι. Δεν ερχόταν στα ραντεβού, μας έστηνε και δεν ήθελε να τα βρούμε εξωδικαστικά».

Ποιο ήταν το κερασάκι στην τούρτα;
«Ότι χθες πήγαμε με τον δικηγόρο μου να παραλάβουμε την μήνυση που μου έκανε για συκοφαντική δυσφήμηση! Στην μήνυση μου γράφω τα πάντα γιατί πιστεύω στην αλήθεια και στην δικαιοσύνη. Ο λόγος που δεν μιλούσα είναι επειδή ήθελα να προστατεύσω την οικογένεια και τα παιδιά του που δεν έφταιγαν σε τίποτα!»
Όπως εξηγεί, την πάτησε επειδή «μου φαινόταν ένας πολύ σοβαρός άνθρωπος και του εμπιστεύτηκα τα λεφτά μου. Όταν άρχισα να ζητάω χρήματα και αποδείξεις άρχισε να κόβει… λάσπη».
Τότε ήταν που άρχισε ο Γολγοθάς της με τα νοσοκομεία:
«Από εκεί και έπειτα άρχισα να μπαινοβγαίνω στα νοσοκομεία γιατί ο οργανισμός του ανθρώπου αντιδρά. Κατόπιν γράφτηκε κάτι για νευρική ανορεξία, αλλά αυτό προήλθε από όλο αυτό που ζούσα! Για δυο χρόνια βυθίστηκα. Οι δικοί μου με έσωσαν. Δεν περίμενα ποτέ πως θα ερχόταν η μέρα που θα μου φαινόταν βουνό να κάνω ένα βήμα ως την πόρτα για να κατέβω να πάω να πάρω τσιγάρα! Εννοείται πως δεν μπορούσα να δουλέψω. Εννοείται πως κοιμάμαι ελάχιστα ακόμα και πως δεν τρέφομαι καλά αλλά είμαι με βιταμίνες».
Μάλιστα δεν έκρυψε πως δεν ήθελε να ζει!
«Μεγάλη αμαρτία αυτό που θα πω, αλλά δεν ήθελα να ζω. Οι δικοί μου, τα ανίψια μου και οι φίλοι ζωής που έχω μου έδωσαν αγάπη και αυτή με ξαναέβγαλε στην ζωή. Αυτοί με αγαπούσαν πάντα! Ο καθένας μπορεί να την πατήσει. Το χειρότερο με μένα είναι πως στην αρχή υπήρχε κι αυτό το ερωτικό!»
Για να καταλήξει λέγοντας πως «έβγαλα πολλά λεφτά αλλά δεν ζούσα μια ζωή με χλιδή. Όλη μου η ζωή και οι κόποι πήγαν χαμένοι. Θέλω να πιστεύω και στην θεία δίκη!»

http://www.trelokouneli.gr/to-drama-tis-avas-galanopoulou-xespase-se-dakria-se-ekpompi/

 
entertvgr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...